Proiecte - IȘJ
07 Mai 2021 06:01

Materiale prezentate la Conferinta de multiplicare a proiectului "Supporting opportunity in Schools:Promoting Educational Equity". Click aici Site-ul proiectul [ ... ]

Înv. primar și minorități naționale -prof. Părăian Laura
06 Mai 2021 17:10

  PĂRĂIAN LAURA Functia: Inspector Școlar pentru învățământ primar și minorități naționale (germană, maghiară)
Compartiment: I [ ... ]

Proiecte educaționale și Informatică - prof. Voineag Anca Mihaela
06 Mai 2021 13:03

Funcția: Inspector școlar pentru Proiecte educaționale și Informatică
Compartiment: Management, Inspecție Școlară și Curriculum    [ ... ]

Evaluare nationala la finalul claselor a II-a, a IV-a si a VI-a
06 Mai 2021 11:06

Anunt - Pentru EN la finalul clasei a VI-a, probele scrise din 12-13 mai 2021 se vor desfășura începand cu ora 10,00. Evaluarea națională pentru cla [ ... ]

Educație fizică și sport - prof. Galață Mircea
06 Mai 2021 09:08

Cei care doresc să se înscrie la cursul CRED până în data de 13 mai 2021 intrați pe acest link https://forms.gle/cip6EFrLVmNEq2bn9    Trofeele pe [ ... ]

Învățământ primar - prof. Bucuță Diana
05 Mai 2021 11:08

Funcția: Inspector Școlar pentru Învățământul primar
  Compartiment: Inspecție Școlară și Curriculum E-mail contact:
Această a [ ... ]

Ed. permanentă, act. extraşc prof. Muntean Daniela
04 Mai 2021 07:46

Funcția: Inspector Şcolar pentru educație permanentă și activităţi extraşcolare Compartiment:Inspecție școlară și Management educațion [ ... ]

Limba engleză - franceză - prof. Pitariu Laura
29 Apr 2021 16:28

Funcția: Inspector Școlar pentru Limbi moderne (engleză - franceză - spaniolă)
Compartiment: Inspecție Școlară și Curriculum E-mai [ ... ]

Înv. preșcolar, prog. acces educ. dr.Turean Maria
28 Apr 2021 11:48

Anunturi Anunturi Pentru asigurarea cuprinderii copiilor cu vârste între 3 și 6 ani în învățământul preșcolar, în anul școlar 2021-2 [ ... ]

Înscrierea în învățământul preșcolar, 2021-2022
28 Apr 2021 07:16

Inscriere gradinita 2021-2022 an scolar 2020-2021 Inscriere gradinita 2021-2022 Pentru asigurarea cuprinderii copiilor cu vârste între 3 și 6  [ ... ]

Recente: Resurse umane

Statistica

Today10
Yesterday938
This week9598
This month10616
Total31747956

Visitor Info

  • IP: 3.238.130.97
  • Browser: Unknown
  • Browser Version:
  • Operating System: Unknown

Duminică, 09 Mai 2021 00:28

Vă rugăm să aveţi în vedere la eliberarea duplicatelor precizările OMEN nr. 4.005 din 25 iunie 2018 care modifică şi completează Regulamentului privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei naţionale şi cercetării ştiinţifice nr. 3.844/2016

Art. 51 (1) În cazul în care unele unităţi de învăţământ au fost reorganizate sau desfiinţate, actele de studii originale, neeliberate la absolvire, duplicatele sau foile matricole se completează şi se eliberează după prevederile prezentului regulament, de către unitatea de învăţământ desemnată de inspectoratul şcolar să păstreze arhiva unităţii de învăţământ reorganizate sau desfiinţate.
La articolul 51, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
(2) Duplicatele actelor eliberate în aceste condiţii poartă scrisă cu cerneală roşie şi menţiunea: "A fost eliberat de ......................., care deţine arhiva fostei ....... (denumirea fostei unităţi)”.

În atenţia directorilor şi secretarilor unităţilor de învăţământ liceal

Ref.: Obţinerea aprobării Consiliului de Administraţie al ISJ Sibiu privind eliberarea duplicatelor actelor de studii
În cazul pierderii, distrugerii sau al furtului actului de studii original, unităţile de învăţământ au obligaţia de a prezenta la Inspectoratul Şcolar Judeţean Sibiu, în termen de trei zile de la depunerea în unitate, în conformitate cu prevederile art. 37, alin. (2) din Regulamentului privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar aprobat cu Ordinul MENCŞ nr. 3844 din 24 mai 2016, următoarele documente în original şi copie:
1. Declaraţia notarială/ consulară, dată de titularul actului, în care sunt cuprinse toate elementele necesare pentru identificare, împrejurările în care actul original a fost pierdut, precum şi alte precizări care să confirme dispariţia actului de studii respectiv. Se va face în mod obligatoriu următoarea menţiune: "actul de studii original nu a fost lăsat gaj/garanţie la o instituţie de stat sau particulară, din ţară sau din străinătate, şi nu a fost înstrăinat cu bună-ştiinţă altei persoane fizice sau juridice";
2 dovada publicării pierderii, distrugerii sau al furtului (ziarul) actului de studii în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a;
3. copie conform cu originalul după certificatul de naştere/căsătorie.

4. copie dupa cartea de identitate

5. copie dupa cotorul diplomei