Plan, Salarizare, Rețea - Miklos Gabriela, Grigore Anca Elena, Olar Adriana 0369101206
17 Sep 2019 08:34

Rugăm unitatile de invatamant din comunele enumerate sa aduca la ISJ Sibiu - Birou Plan Salarizar [ ... ]

Perfecționare cadre didactice - prof. Cârțău Ioan
17 Sep 2019 08:27

Funcția: Inspector școlar pentru dezvoltarea resursei umane
  Compartiment: Inspec [ ... ]

Ed. permanentă, act. extraşc prof. Muntean Daniela
16 Sep 2019 15:57

  Funcția: Inspector Şcolar pentru educație permanentă și activităţi extraşcolare  [ ... ]

Limba engleză - franceză - prof. Pitariu Laura
16 Sep 2019 14:34

Funcția: Inspector Școlar pentru Limba engleză - franceză
Compartiment: Inspecți [ ... ]

Proiecte educaționale și Informatică - prof. Voineag Anca Mihaela
16 Sep 2019 12:56

Funcția: Inspector școlar pentru Proiecte educaționale și Informatică
Compartimen [ ... ]

Învățământ primar - prof. Bucuță Diana
16 Sep 2019 10:09

Funcția: Inspector Școlar pentru Învățămntul primar
  Compartiment: Inspecție  [ ... ]

Duplicate
12 Sep 2019 08:42

Model de cerere eliberare duplicat În atenţia directorilor şi secretarilor unităţilor de  [ ... ]

Educație fizică și sport - prof. Galață Mircea
12 Sep 2019 07:32

În vederea evitării accidentelor în orele de educație fizică și sport precum și în competi [ ... ]

Other Articles

Statistica

Today398
Yesterday2224
This week4615
This month33272
Total30848933

Visitor Info

  • IP: 3.227.233.55
  • Browser: Unknown
  • Browser Version:
  • Operating System: Unknown

Miercuri, 18 Septembrie 2019 08:43

În atenţia directorilor şi secretarilor unităţilor de învăţământ liceal

Ref.: Obţinerea aprobării Consiliului de Administraţie al ISJ Sibiu privind eliberarea duplicatelor actelor de studii
În cazul pierderii, distrugerii sau al furtului actului de studii original, unităţile de învăţământ au obligaţia de a prezenta la Inspectoratul Şcolar Judeţean Sibiu, în termen de trei zile de la depunerea în unitate, în conformitate cu prevederile art. 37, alin. (2) din Regulamentului privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar aprobat cu Ordinul MENCŞ nr. 3844 din 24 mai 2016, următoarele documente în original şi copie:
1. Declaraţia notarială/ consulară, dată de titularul actului, în care sunt cuprinse toate elementele necesare pentru identificare, împrejurările în care actul original a fost pierdut, precum şi alte precizări care să confirme dispariţia actului de studii respectiv. Se va face în mod obligatoriu următoarea menţiune: "actul de studii original nu a fost lăsat gaj/garanţie la o instituţie de stat sau particulară, din ţară sau din străinătate, şi nu a fost înstrăinat cu bună-ştiinţă altei persoane fizice sau juridice";
2 dovada publicării pierderii, distrugerii sau al furtului (ziarul) actului de studii în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a;
3. copie conform cu originalul după certificatul de naştere/căsătorie.

4. copie dupa cartea de identitate