- Rezultatele concursului de director si director adjunct validate in consiliul de administratie al ISJ SIBIU din data 16.12.2016
- Propuneri directori / directori adjuncti pentru posturile ramase neocupate
- Rezultatele finale la concursul pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar din județul SIBIU
- În atenția candidaților care au promovat concursul de directori pentru mai multe unități școlare din județul Sibiu
- Rezultatele inregistrate in urma solutionarii contestatiilor la proba de interviu din cadrul consursului pentru ocuparea functiilro vacante dede director si director adjunct din unitatile de invatamant preuniversitar
- Lista centralizata a candidatilor care au depus contestatii la proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director si director adjunct
- In atentia candidatilor la concursul pentru ocuparea functiilor de director si director adjunct - depunerea contestatiilor - În conformitate cu prevederile procedurii nr. 1991/DGMRU/18.11.2016 privind activităţile desfăşurate în vederea reevaluării probei de interviu de către comisia de soluționare a contestațiilor din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar, contestaţiile se depun în zilele de 21 şi 22 noiembrie 2016, în intervalul orar 8.00 – 16.30 şi în data de 23 noiembrie 2016, în intervalul orar 8.00 – 12.Mai multe detalii aici(click)
- Rezultate concurs directori/dir. adjuncti 2016
- BORDEROU FINAL DE NOTARE CONCURS DIRECTORI
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 16.11.2016
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 15.11.2016
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 14.11.2016
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 10.11.2016
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 09.11.2016
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 08.11.2016
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 07.11.2016
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 03.11.2016
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 01.11.2016
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 31.10.2016
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 28.10.2016
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 27.10.2016
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 25.10.2016
- REPROGRAMARE CANDIDAȚI - EVALUARE CV SI INTERVIU - ÎN CADRUL CONCURSULUI PRNTRU DIRECTORI / DIRECTORI ADJUNCȚI, AVIZATA PRIN ADRESA MENCȘ NR. 1671/DGMRU/19.10.2016
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 20.10.2016
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 18.10.2016
- Grafic proba de evaluare a CV si interviu - concursul pentru ocuparea functiilor de directori si director adjunct
- Invitatie observatori pentru concursul de ocupare a functiilor director si directori adjuncti
- Invitatie membrii comisiilor de concurs pentru ocuparea functiilor de directori si directori adjuncti reprezentati ai autoritatilor publice locale si ai cadrelor didactice desemnate desemnate la nivelulu fiecarei unitati de invatamant
- Rezultate înregistrate în urma desfășurării probei scrise la centrul special de examen organizat la Colegiul Național "O Goga" Sibiu
- REZULTATE FINALE - URMARE A DEROGARII DE LA PREVEDERILE ART 9 ALIN(2) RESPECTIV ART 10 ALIN (3), DIN METODOLOGIE - ALE VERIFICARII DOSARELOR ÎNCĂRCATE PE PLATFORMA DEDICATĂ PENTRU CONCURSUL DE DIRECTOR ȘI DIRECTOR ADJUNCT DIN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR
- Invitatie - IN ATENTIA OBSERVATORILOR CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA FUNCTIILOR DE DIRECTOR SI DE DIRECTOR ADJUNCT DIN JUDETUL SIBIU(detalii aici)
- Invitatie observatori proba scrisa, analiza curriculumului vitae si interviu
- In atenția conducerii unităților de învățămant - În conformitate cu Metodologia de concurs pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățămant preuniversitar aprobată prin OMENCS nr. 5080/2016 vă solicităm să respectați prevederile art. 14 (1 ) invitand să participe în calitate de observatori la proba scrisă reprezentanții organizațiilor sindicale, reprezentantul consiliului reprezentativ al părinților
ANUNT CONCURS DIRECTORI / DIRECTORI ADJUNCTI
Cereri/Declaratii/Fise
- Model de cerere de inscriere la concursul pentru ocuparea functiei de director sau director adjunct 2016
- Model de declaratie pe propria raspundere privind veridicitatea continutului documentelor
- Model de curriculum vitae EUROPASS
- Model certificat medical, conform Ordin comun 147_ 3177
- Model declaratie proprie raspundere ca nu nu a avut statutul de „lucrător al Securității” sau „colaborator al Securității”
- FISELE POSTURILOR DIRECTORI-DIRECTORI ADJUNCTI
Acte inscriere concurs 2016
Adresa de accesare a platformei este: https://mon.edu.ro/mon-mects/ Autentificarea pe platforma se face folosind ca utilizator valoarea din ultima coloana a fisierului excel, atasat aici, iar la parola se va introduce ultimele 6 cifre din CNP (cod numeric personal). La prima autentificare pe platforma vi se va cere sa va schimbati parola
- a) cerere/cereri de înscriere completată/completate electronic potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 1 (din metodologie) sau se poate obtine si de aici(click);
- b) cartea de identitate;
- c) certificatul de naștere și, dacă este cazul, certificatul de căsătorie;
- d) hotărârile judecătorești/alte documente pentru persoana care și-a schimbat numele din diferite motive, dacă este cazul;
- e) actele de studii: diplomă de bacalaureat/certificat de competențe, în situația candidaților absolvenți ai liceelor pedagogice cu specializarea educatoare/învățător, diplomă de absolvire/certificat de competențe, în situația candidaților absolvenți ai școlilor postliceale pedagogice cu specializarea educatoare/învățător sau ai colegiilor universitare pedagogice de institutori, diplomă de licență/absolvire a studiilor universitare,foi matricole/suplimente de diplomă;
- f) documentul care atestă calitatea de membru al corpului național de experți în managementul educațional;
- g) ultimul document de numire/transfer/repartizare ca titular în învățământul preuniversitar;
- h) certificatul ultimului grad didactic obținut sau diploma de doctor/adeverința care atestă obținerea titlului de doctor, după caz;
- i) documente justificative privind îndeplinirea condiției prevăzute la art. 3 alin. (6) din metodologie;
- j) adeverință/adeverințe care atestă obținerea calificativelor „Foarte bine” în ultimii 4 ani școlari anteriori anului școlar în care se desfășoară concursul, lucrați efectiv la catedră în funcții didactice sau în funcții de conducere din unități de învățământ/inspectorate școlare/casele corpului didactic/Palatul Național al Copiilor/Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice ori în funcții de îndrumare și control din inspectorate școlare/funcții de specialitate specifice în Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice, indiferent de perioada în care candidatul și-a desfășurat activitatea, corespunzătoare funcțiilor îndeplinite în perioada respectivă;
- k) adeverință/adeverințe care atestă că nu a fost sancționat disciplinar în ultimii 4 ani școlari anteriori anului școlar în care se desfășoară concursul, lucrați efectiv la catedră în funcții didactice sau în funcții de conducere din unități de învățământ/inspectorate școlare/casele corpului didactic/Palatul Național al Copiilor/Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice ori în funcții de îndrumare și control din inspectorate școlare/funcții de specialitate specifice în Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice, indiferent de perioada în care și-a desfășurat activitatea;
- l) cazier judiciar;
- m) certificat medical eliberat în temeiul prevederilor art. 234 alin. (1) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare, conform Ordinului ministrului educației și cercetării științifice și al ministrului sănătății nr. 3.177/147/2015 privind aprobarea formularului specific al certificatului medical necesar pentru încadrarea și menținerea într-o funcție de conducere sau de îndrumare și de control din învățământul preuniversitar[se poate obtine de aici];
- n) declarațiile pe propria răspundere care să ateste că nu a avut statutul de „lucrător al Securității” sau „colaborator al Securității” și că nu se află în una dintre situațiile de incompatibilitate prevăzute la art. 3 alin. (9), art. 4 sau 5[se poate obtine de aici];
- o) binecuvântarea cultului emisă în vederea ocupării prin concurs a funcției de director sau de director adjunct, în cazul liceelor și seminariilor teologice, respectiv documentul scris care atestă consultarea organizației care reprezintă minoritatea respectivă în Parlamentul României sau, dacă minoritatea nu are reprezentare parlamentară, documentul scris care atestă consultarea grupului parlamentar al minorităților naționale, în cazul unităților de învățământ cu predare într-o limbă a unei minorități naționale;
- p) curriculum vitae Europass, conform modelului elaborat prin Decizia nr. 2.241/2004/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 15 decembrie 2004 de instituire a unui cadru comunitar unic pentru transparența calificărilor și competențelor (Europass), potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 2, la care se anexează documente doveditoare care să susțină declarațiile din curriculum vitae sau se poate obtine de aici(click);
- q) scrisoarea de intenție în care candidatul prezintă cum apreciază că răspunde criteriilor de competență, expertiză, profil personal și atribuțiilor funcției de director/director adjunct la unitatea de învățământ pentru care candidează;
- r) oferta managerială/ofertele manageriale pentru unitatea/unitățile de învățământ pentru care candidează;
- s) declarație pe propria răspundere privind veridicitatea conținutului documentelor din dosarul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 9 sau se poate obtine de aici (click).
Rezultate concurs
- Rezultatele concursului de director si director adjunct validate in consiliul de administratie al ISJ SIBIU din data 16.12.2016
- Rezultatele finale la concursul pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar din județul SIBIU
- Rezultatele inregistrate in urma solutionarii contestatiilor la proba de interviu din cadrul consursului pentru ocuparea functiilro vacante dede director si director adjunct din unitatile de invatamant preuniversitar
- Rezultate concurs directori/dir. adjuncti 2016
- BORDEROU FINAL DE NOTARE CONCURS DIRECTORI
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 16.11.2016
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 15.11.2016
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 14.11.2016
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 10.11.2016
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 09.11.2016
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 08.11.2016
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 07.11.2016
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 03.11.2016
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 01.11.2016
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 31.10.2016
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 28.10.2016
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 27.10.2016
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 25.10.2016
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 20.10.2016
- Borderou de notare - Rezultate evaluare concurs directori si directori adjuncti pentru data de 18.10.2016
- Rezultate înregistrate în urma desfășurării probei scrise la centrul special de examen organizat la Colegiul Național "O Goga" Sibiu
- REZULTATE FINALE - URMARE A DEROGARII DE LA PREVEDERILE ART 9 ALIN(2) RESPECTIV ART 10 ALIN (3), DIN METODOLOGIE - ALE VERIFICARII DOSARELOR ÎNCĂRCATE PE PLATFORMA DEDICATĂ PENTRU CONCURSUL DE DIRECTOR ȘI DIRECTOR ADJUNCT DIN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR
- Ordin MENCS nr. 5080/2016 pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar(detalii aici)
- CALENDARUL ORGANIZĂRII ȘI DESFĂȘURĂRII CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA FUNCȚIILOR VACANTE DE DIRECTOR ȘI DIRECTOR ADJUNCT DIN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR(detalii aici)
- PROCEDURA DE ÎNSCRIERE ELECTRONICĂ A CANDIDAȚILOR PENTRU OCUPAREA FUNCȚIILOR VACANTE DE DIRECTOR / DIRECTOR ADJUNCT DIN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DE STAT
- Adresa de accesare a platformei este: https://mon.edu.ro/mon-mects/ Autentificarea pe platforma se face folosind ca utilizator valoarea din ultima coloana a fisierului excel, atasat aici, iar la parola se va introduce ultimele 6 cifre din CNP (cod numeric personal). La prima autentificare pe platforma vi se va cere sa va schimbati parola
- Lista posturilor de director si director adjunct valabile pentru concursul din luna octomrbie 2016
- FISELE POSTURILOR DIRECTORI-DIRECTORI ADJUNCTI
- Bibliografia cadru
- Metodologia privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar, aprobată prin ordinul de ministru nr. 5.080/31.08.2016, reglementează următoarele trei aspecte fundamentale:
a) condiţiile de ocupare a funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar;
b) organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar;
c) numirea şi eliberarea din funcţie a directorilor și directorilor adjuncți din unitățile de învățământ preuniversitar.
Dispoziţiile acestei metodologii se aplică:
a) unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat, centrelor județene de resurse și asistență educațională/Centrului Municipiului București de Resurse și Asistență Educațională (CJRAE/CMBRAE), unităților de învățământ special, centrelor școlare pentru educație incluzivă, centrelor școlare, centrelor de excelență, palatelor și cluburilor copiilor, cluburilor sportive școlare, toate acestea denumite în continuare, în cuprinsul prezentei Metodologii, unități de învățământ de stat;
b) Palatului Național al Copiilor;
c) unităţilor de învăţământ preuniversitar particular autorizate/acreditate, denumite în continuare, în cuprinsul prezentei Metodologii, unități de învățământ particular.
Documentul reglementează condițiile de ocupare a funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar, organizarea și desfășurarea propriu-zisă a concursului, respectiv numirea și eliberarea din funcție a directorilor și directorilor adjuncți din unitățile de învățământ preuniversitar. Pe lângă unităţile publice de învăţământ preuniversitar, prevederile acestei metodologii se aplică şi unităților de învățământ preuniversitar particular autorizate/acreditate, respectiv centrelor județene de resurse și asistență educațională/Centrului Municipiului București de Resurse și Asistență Educațională (CJRAE/CMBRAE) unităților de învățământ special, centrelor școlare pentru educație incluzivă, centrelor școlare, centrelor de excelență, palatelor și cluburilor copiilor, cluburilor sportive școlare şi Palatului Național al Copiilor.
Concursul are două componente: una naţională şi una locală. Prima componentă presupune susţinerea unei probe scrise, care constă în rezolvarea în maximum 120 de minute a unui test-grilă cu itemi elaborați de Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice. Cu acest prilej vor fi evaluate aptitudinile cognitive şi competențele manageriale ale candidaților, ambele cu o pondere de 50%. Ulterior, la nivelul comisiilor judeţene şi cu monitorizarea observatorilor desemnaţi de minister, candidaţii vor susţine alte două probe: analiza CV-ului (realizată în plenul comisiei de concurs, în prezența candidatului, prin acordarea de puncte potrivit criteriilor și punctajelor prevăzute de metodologie şi pe baza documentelor din dosarul de înscriere care dovedesc cele afirmate în CV), respectiv un interviu în fața comisiei de concurs, în care se apreciază scrisoarea de intenție, calitatea și susținerea de către candidația ofertei manageriale și a unui plan operațional pentru un an, cu o durată de maximum 30 de minute, conform criteriilor și punctajelor din metodologie. Toate probele sunt obligatorii.
Pentru fiecare probă de concurs punctajul maxim este de 50 de puncte, iar punctajul minim de promovare a probei este de 35 de puncte. Sunt declarați „admiși” candidații care au realizat un punctaj de cel puțin 35 de puncte pentru fiecare probă și din cumularea punctajelor celor trei probe de concurs, un punctaj total de cel puțin 105 puncte.
Este declarat „promovat” la concurs, candidatul „admis” care a obținut cel mai mare punctaj total. În cazul egalității de punctaj, este declarat „promovat” candidatul care a realizat cel mai mare punctaj la proba scrisă. Dacă și în această situație egalitatea se păstrează, pentru unitățile de învățământ cu filiera tehnologică, este declarat „promovat” candidatul care este de specialitate: inginer, economist, medic etc., după caz, iar la filiera vocațională, cel care are specialitatea corespunzătoare profilului predominant al unității de învățământ, iar pentru celelalte unități de învățământ este declarat „promovat” candidatul care a realizat cel mai mare punctaj la proba de interviu. Dacă și în această situație egalitatea persistă, este declarat „promovat” candidatul care a realizat cel mai mare punctaj la proba de evaluare a Curriculumului Vitae.
Funcțiile de director și de director adjunct vacante pentru concurs vor fi anunţate de inspectoratele şcolare judeţene în presa locală și centrală, precum și pe site-ul propriu, cu cel puțin 30 de zile calendaristice înainte de prima zi a sesiunii de concurs. Dacă o persoană dorește să candideze pentru funcția de director sau de director adjunct la mai multe unități de învățământ, aceasta trebuie să depună cereri distinct pentru fiecare funcție, respectiv pentru fiecare unitate de învățământ pentru care candidează.
Se pot înscrie la concurs candidaţii care îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii:
- au absolvit cu diplomă de licență/absolvire studii universitare, respectiv, în cazul concursului de ocupare a funcției de director în grădinițe sau de director adjunct din unități de învățământ, studii universitare pedagogice/de institutori ori au absolvit cu diplomă de licență/absolvire studii universitare;
- fac parte din Corpul național de experți în management educaţional;
- sunt titulari în învățământul preuniversitar, având încheiat contract de muncă pe perioadă nedeterminată, au cel puțin gradul didactic II sau titlul științific de doctor în domeniul în care își desfășoară activitatea;
- dovedesc calități profesionale, manageriale și morale, reflectate prin calificativele „Foarte bine", primite în ultimii 4 ani școlari lucrați efectiv la catedră în funcții didactice sau în funcții de conducere din unități de învățământ/inspectorate școlare/casele corpului didactic/Palatul Național al Copiilor/Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice ori în funcții de îndrumare și control din inspectorate școlare/ funcții de specialitate specifice Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice, indiferent de perioada în care și-au desfășurat activitatea;
- nu au fost sancționaţi disciplinar în ultimii 4 ani școlari anteriori anului desfășurării concursului, lucrați efectiv la catedră, în funcții didactice sau în funcții de conducere din unități de învățământ/inspectorate școlare/casele corpului didactic/Palatul Național al Copiilor/Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice ori în funcții de îndrumare și control din inspectorate școlare/funcții de specialitate specifice în Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice, indiferent de perioada în care și-au desfășurat activitatea;
- nu au fost lipsiţi de dreptul de a ocupa o funcție de conducere în învățământ prin hotărâre judecătorească definitivă de condamnare penală;
- sunt apţi din punct de vedere medical pentru îndeplinirea funcției;
- nu au avut statutul de „lucrător al Securității” sau „colaborator al Securității”.
Conform deciziei Ministerului Educaţiei, dosarele de concurs vor fi depuse electronic pe platforma informatică dedicată, în perioada 13 septembrie - 2 octombrie, potrivit Procedurii de înscriere electronică, disponibilă pe site-ul inspectoratului școlar județean
Proba scrisă va avea loc în data de 12 octombrie. Interviul și evaluarea CV-ului se vor desfășura în perioada 17 octombrie - 17 noiembrie. Afişarea rezultatelor concursului este programată în data de 18 noiembrie, fiind urmată de o perioadă alocată depunerii contestaţiilor: 21-23 noiembrie. Soluţionarea contestaţiior şi afişarea rezultatelor finale sunt prevăzute pentru intervalul 24 noiembrie - 9 decembrie 2016. Ultima etapă a concursului - validarea în consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar a rezultatelor finale și transmiterea acestora la minister – este programată în data de 16 decembrie 2016.