Limba engleză - franceză - prof. Pitariu Laura
10 Aug 2020 07:46

Funcția: Inspector Școlar pentru Limba engleză - franceză
Compartiment: Inspecți [ ... ]

Proiecte educaționale și Informatică - prof. Voineag Anca Mihaela
03 Aug 2020 09:53

Funcția: Inspector școlar pentru Proiecte educaționale și Informatică
Compartimen [ ... ]

Perfectionarea cadrelor didactice
29 Iul 2020 06:08

Rezultatele la examenul de definitivat 2020 după proba scrisă sunt afișate la centrul de examen [ ... ]

Înv. primar și minorități naționale -prof. Părăian Laura
24 Iul 2020 09:43

Functia: Inspector Școlar pentru învățământ primar și minorități naționale (german [ ... ]

Plan, Salarizare, Rețea școlară - Miklos Gabriela, 0369101206
22 Iul 2020 09:48

Va rugam sa completati numarul MAXIM de elevi, din semestrul al II-lea, an scolar 2018-2019, benef [ ... ]

Statistica

Today741
Yesterday2125
This week9405
This month23746
Total31393488

Visitor Info

  • IP: 3.228.11.9
  • Browser: Unknown
  • Browser Version:
  • Operating System: Unknown

Vineri, 14 August 2020 11:54

Vă rugăm să aveţi în vedere la eliberarea duplicatelor precizările OMEN nr. 4.005 din 25 iunie 2018 care modifică şi completează Regulamentului privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei naţionale şi cercetării ştiinţifice nr. 3.844/2016

Art. 51 (1) În cazul în care unele unităţi de învăţământ au fost reorganizate sau desfiinţate, actele de studii originale, neeliberate la absolvire, duplicatele sau foile matricole se completează şi se eliberează după prevederile prezentului regulament, de către unitatea de învăţământ desemnată de inspectoratul şcolar să păstreze arhiva unităţii de învăţământ reorganizate sau desfiinţate.
La articolul 51, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
(2) Duplicatele actelor eliberate în aceste condiţii poartă scrisă cu cerneală roşie şi menţiunea: "A fost eliberat de ......................., care deţine arhiva fostei ....... (denumirea fostei unităţi)”.

În atenţia directorilor şi secretarilor unităţilor de învăţământ liceal

Ref.: Obţinerea aprobării Consiliului de Administraţie al ISJ Sibiu privind eliberarea duplicatelor actelor de studii
În cazul pierderii, distrugerii sau al furtului actului de studii original, unităţile de învăţământ au obligaţia de a prezenta la Inspectoratul Şcolar Judeţean Sibiu, în termen de trei zile de la depunerea în unitate, în conformitate cu prevederile art. 37, alin. (2) din Regulamentului privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar aprobat cu Ordinul MENCŞ nr. 3844 din 24 mai 2016, următoarele documente în original şi copie:
1. Declaraţia notarială/ consulară, dată de titularul actului, în care sunt cuprinse toate elementele necesare pentru identificare, împrejurările în care actul original a fost pierdut, precum şi alte precizări care să confirme dispariţia actului de studii respectiv. Se va face în mod obligatoriu următoarea menţiune: "actul de studii original nu a fost lăsat gaj/garanţie la o instituţie de stat sau particulară, din ţară sau din străinătate, şi nu a fost înstrăinat cu bună-ştiinţă altei persoane fizice sau juridice";
2 dovada publicării pierderii, distrugerii sau al furtului (ziarul) actului de studii în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a;
3. copie conform cu originalul după certificatul de naştere/căsătorie.

4. copie dupa cartea de identitate

5. copie dupa cotorul diplomei